60 frågor

1.Hur gammal är du om fem år?

21

2.Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

Pappa

3. Hur lång är du?
1.63

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
venne, beck eller irene huss

5. Vem ringde du senast?

Mikael

6. Vem ringde dig senast?

Maria

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?

varför? saknar dig och grattis på födelsedagen och grattis till det andra ! e grymt glad för din skull gumman, äntligen har du hittat någon vettig ;)<3

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
lite olika, vilket humör jag är på

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
skilda typ

10. När såg du senast din mamma?
för 4 och ett halv år

11. Vilken ögonfärg har du?
blå gröna

12. När vaknade du i dag?

blev väckt 07:30

13. Vad skrämde dig om natten som barn?

mörker

14. Vad fick dig verkligen att skratta senast?

Micke och pappa och laila

15. Hur stor är din säng?

jadu, kom o kolla :D

16. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar

17. Sover du med eller utan kläder på dig?

trosor och stor tröja oftast

18. Hur många kuddar har du i sängen?
tre.

19. Vilken är din favoritglass?
olika

20. Vilken är din favoritefterrätt?
hmm brukar inte äta efterrätt

21. Kan du spela poker?
nja

22. Tycker du om att mysa/kela?
Ja klart!

23. Är du en beroendemänniska?

Yes.

24. Har du någonsin åkt ambulans?
För många gånger..

25. Föredrar du havet eller en bassäng?
havet

26. Vad spenderar du helst pengar på?
Massa onödiga saker

27. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
olika

28. Vad har du för ringsignal?
venne

29. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

jajamen

30. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
min vägg

31. Flirtar du mycket?
flörtar me min kille annars ne ;)

32. Kan du byta olja på bilen?
haha nja

33. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
haha nej

34. Läser du dagstidningen?
hahah ne

35. Dansar du i bilen?
Haha klart jag gör.

36. Vem var din favoritlärare på högstadiet?

ingen

37. Vad lyssnar du på just nu?
Musik <33333333

38. Har du varit med i tidningen?
Ja

39. Vad är det konstigaste du ätit?
vet inte.

40. Vad är det för färg på din tandborste?

grön o vit

41. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
oftast pappa

42. Har du någon piercing/tattoo?

öronen

43. Din största vinst?

venne

44. Civilstånd?
förlovad (a)

45.Hur vill du att din kille ska vara?

Precis som min kille är ;)

46.Vilka hemsidor besöker du dagligen?
Massa.

47.. Är du fåfäng?
va e de ?

48.Ångrar du någonting du gjort?
Gör väl alla.

49.Vilket är ditt drömjobb?

Inredare

50. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
olika

51. Svär du ofta?
haha ohja.

52.Vad har du ätit i dag?

en macka o tårta ;)

53.Vad gör dig glad?
Många saker gör mig glad, min familj, mina vänner, min pojkvän

54. Vad ska du göra i helgen?
fira mig o lillebrorsan m.m

55.Vad är det knasigaste du har gjort på fyllan?

haha dricker inte ;3

56.Favoritlåt?

Har inte direkt någon favorit.

57. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?

Ja det tror jag nog på!

58.Vad har du på dig just nu?

mjukis linne

59.Vad är klockan just nu hos dig?

14.53

60. Var dessa frågor roliga att svara på?

Jadå, det tycker jag allt! Väääldigt blandade, men roliga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0