Sorry

Förlåt för jag har inte bloggat något på några dag men under helgen så va älskling här och massa annat så jag tänkte förklara lite om vad som hände i helgen.
Fredag: Älskling kom hem till mig och vi va med simon och spelade gh och jag färgade simons hår svart och sen gjorde vi massa andra grejer men vi hade grymt kul i alla fall..
Lördag: Vi försökte tvinga över simon till mig men han ville inte så vi va bara hemma och chilla och myste mest och njöt av varandras sällskap :3
Söndag: Vi vaknade runt 10 - 11 och vi gick inte upp fören 12 o käkade och sen gick vi och la oss igen eftersom jag inte mår så bra, eftersom jag är sjuk :c
aja ska göra ordning mig nu och sen gå o lägga mig för jag är helt jävla slut. så bloggar mer imorn !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0