Micke

Micke du är en av mina bästavänner du har alltid ställt upp för mig ovaste hur dryg jag har kunnat vart mot dig, du förlåter mig även när jag har vart som jobbigaste och hemskaste människa ever. Förlåt för att jag inte har hört av mig på sms eller på skype, men jag har vart väldigt upptagen jag vill bara att du ska veta att jag älskar dig ovaste vad ! Kommer aldrig glömma dig och du är en del av mig ovaset vad som händer, längtar tills den gången vi ses. Finns på din sida ovaset hur jag är ibland och det är aldrig meningen till att frysa ut dig eller något om du känner så utan jag har bara vart upptagen och jag vill bara att du ska veta att du betyder grymt mycket !♥

Kommentarer
Postat av: rejsan

söte. du betyder mycket för mej me. otrioligt mycket <3

underbara tjej<3

Svar: naw tack <3 Underbara pöjke <3
Camilla

2012-06-06 @ 01:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0